onsdag 5 oktober 2011

Tio år till har gått

och därför jag fick en påminnelse att det var dags att byta körkort. Pappret har legat ett tag i väntan på att jag skulle få tid och lust att ta en bild, men idag så var det dags. Min favoritfotograf var inte på plats så jag fick gå till hennes konkurrent. Vet inte om jag ser tio år äldre på det nya kortet jämfört med bilden i det gamla körkoret, men jag antar att rynkorna syns mer på det här. Fast de försvinner kanske om de gör om det till ett svartvitt foto, eller får man ha färgbild i körkortet? Rufsig i håret är jag ju alltid, så är det med självlockigt hår. Så här blev i alla fall resultatet.  Det duger åt mig:-)


PS jag är ju lite brunare än vanligt ialla fall, alltid något;-)

2 kommentarer:

  1. Tur att det löste sig :) Nästa gång det är dags är jag redo för dig Ulla ;) KRAM

    SvaraRadera

tack för din kommentar, hälsar Ulla