fredag 21 oktober 2011

Katten basjade på

vårt sängöverkast de första dagarna hon var här. Inte en, utan två gånger...Det var innan vi kom på problemet, hon ville inte ha tak på sin toa för det var hon inte van vid sedan tidigare. Efter det att vi tagit bort det har det inte hänt något mer, men det gamla överkastet kasserade jag eftersom man inte vet om hon känner lukten, trots flera tvättar, och tror att vår säng är en extratoa.

Det gjorde inte så mycket för nu fick jag anledning att köpa ett nytt överkast, som jag är väldigt nöjd med. Jag är ju svag för grått i inredning, en färg som jag personligen tycker ger mer tillbaka än vitt som jag vet är en väldig vanlig färg i mångas hem. Smaken är som baken, delad. Och tur är väl det;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för din kommentar, hälsar Ulla