lördag 12 november 2011

Äntligen utsläppt

har legat i sängen hela veckan, feber och halsfluss på grund av ett virus, så det det har varit vila, vila och vila. Idag tog jag äntligen en tur i det vackra vädret. Ett av målen var en liten gårdsbutik några kilometer härifrån. Där hittade jag detta vackra hjärta i trä, som nu hänger på vår ytterdörr. Kan hänga där över julen också, eftersom det är rött.


Där fanns också den här mysiga "svarta tavlan" i form av en gris, som nu hänger innanför dörren i hallen. Det finns en lina med miniklädnypor i nederkanten där jag kan hänga mina "kom-ihåg-lappar" som jag har dille på att skriva.


Passade även på att besöka en annan av mina favoritbutiker i det lilla samhället nära vår by. Denna lyktan blev perfekt på köksbordet. Helt katt-säker är den också:-)

Tyghjärtat köpte jag i gårdsbutiken

Lyckades ta några bilder på en lugn och stilla katt idag. I vanliga fall är det nästan omöjligt eftersom hon alltid lyckas röra på sig när jag knäpper och resultatet blir då bara suddigt. Men de här blev riktigt bra, eller hur!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för din kommentar, hälsar Ulla