torsdag 3 november 2011

Min ängel kom tillbaka

har den om halsen varje dag och har haft så länge. I förrgår morse hittade jag inte den. Letade och letade men både den och kedjan var borta. Funderade på om det var meningen att jag inte skulle ha den längre utan att det kanske var dags för en ny, med en annan sten. Stenen som är ängels huvud står för olika saker och jag valde den jag har mycket medvetet.


Silverängel med Rosa Aventurin

Det är en rosa aventurin som stärker min förmåga att avskärma negativa energier och endast släppa in det positiva. Ängeln är befriande och beskyddande.

Eftersom jag hade "höstlov" igår var jag inte på jobbet men när jag kom dit idag så fanns ängeln där! Kedjan hade någon hittat utanför min dörr och ängeln hade städerskan hittat i en kollegas rum. Så glad jag blev. Tolkar det som att jag nog fortfarande  behöver öva på att stänga ute negativa energier.

Vill du kolla in fler änglar så titta på den här sidan, där köpte jag min.

3 kommentarer:

  1. Det var nog någon mening att du skulle få den tillbaka ♥ önskar dig en fin helg! kramiz Jessica

    SvaraRadera
  2. vilken fin ängel! tur att den kom tillbaka till dig. Ska kika in på sidan vi oxå.. det där med att hålla borta negativa energier låter bra! ha en fin helg! kram emelie och elin

    SvaraRadera

tack för din kommentar, hälsar Ulla