torsdag 17 november 2011

Nyttig läsning

finns en del bloggar som jag följer. De som skriver är inte kändisar utan "vanliga människor" (tror jag i alla fall:-) .Människor som jag inte känner egentligen men som jag känner en slags gemenskap med och som jag byter erfarenheter med.

Det är något speciellt att få titta in hos en annan människa och dela en bit av deras vardag. Utan prestige eller dömande möts man. Många kloka ord får jag läsa. Det ger intryck, avtryck och perspektiv. En blogg kan vara väldigt personlig utan att vara privat. Så hoppas jag att även min blogg uppfattas av er som läser den.

Upptäckte idag att jag haft fler än 5000 besökare och nästan 20 000 sidvisningar, spännande för mig som har skrivandet som lite "terapi", fniss.


Vit valpKul att ni som läser läser, roligt med kommentarer.

1 kommentar:

tack för din kommentar, hälsar Ulla