lördag 26 november 2011

Fullspäckat schema

äldsta dottern fyller år idag så jag ska strax åka iväg för att fixa en present till henne, har inte hunnit det innan. I eftermiddag kommer barnbarnen (min yngsta dotters barn) hit för att stanna tills imorgon. Då ska vi passa på att gå på julmarknaden som anordnas i min hemkommun idag istället för julskyltning i morgon.

Det är en strålande idé tycker jag att byta dag från söndag till lördag. Närmaste stad har nämligen alltid julskyltning samma söndag som vi ,vilket gör att många väljer att åka dit istället. Nu hoppas och tror jag att folk går på både julmarknaden idag och sen, om de vill, även på julskyltningen i "storstan" i morgon.

Sen blir detkvällsmat hos födelsedagsbarnet:-)

3 kommentarer:

  1. Låter som om helgen bjuder på massor av trevligheter.
    Ha en skön advent.
    Kram Katha

    SvaraRadera
  2. Hoppas det blev en bra födelsedag!
    SV: Vad kul att kopplena funkade. Jag skulle inte klara mig utan mitt expanderkoppel;)

    SvaraRadera
  3. Det glädjer oss att du gillar vår nostalgiblogg, ha en fin vecka hälsar 3 tanter

    SvaraRadera

tack för din kommentar, hälsar Ulla