tisdag 29 november 2011

Smicker..;-)

var och fixade mina naglar ikväll tillsammans med min yngsta dotter (31 år:-). Plötsligt frågar min dotters manikyrist:

-Är det din kompis? och nickade mot mig. -Nej, utrbrast L, det är min mamma. -Oj, sa tjejen, jag trodde det var din kompis, hon är ju så ung.

Smicker känns bra ibland, man kan behöva boosta sitt självförtroende lite, även om det handlar om något så värdsligt som smicker.

Idag blev det "hård-rocks-stuk" på naglarna. Det är en superduktig tjej som jag brukar gå till, hon målar helt på frihand.

4 kommentarer:

  1. Kul med smicker, det behöver man. Och det var verkligen en läcker nagel. Så fin. Nu får du vara rädd om naglarna;)

    SvaraRadera
  2. Vad roligt! Sådant känns aldrig fel. Snygga naglar också :)

    SvaraRadera
  3. Hej! Snygga naglar. Tyvärr kan jag inte ens måla mina naglar, kanske på sommaren när jag har semester. På mitt arbete skulle de förstöras efter en dag. Skrattade när jag så bilderna på hunden i fåtöljen med en stackars liten katt där under :)) Nu ska jag fortsätta kika runt här hos dig!!

    Ann-Louise

    SvaraRadera
  4. Ung kan man känna sig hela livet....

    SvaraRadera

tack för din kommentar, hälsar Ulla