söndag 6 november 2011

Det är de små detaljerna som gör skillnad....

Har hängt upp den vackra ljuskronan i zink som jag köpt från Violans gårdsbutik . Den passar fint i vår hall.

på bilden i bakgrunden ser man mina fina döttrar och dotterdöttrar tillsammans med mig 

Köpte tyg på IKEA till ett nytt draperi att ha framför skohyllan i hallen. Eftersom jag inte äger någon symaskin (har aldrig kommit överens med någon sådan...) så fick jag hjälp av dotter L att sy kanaler. Nu hänger det där och passar så bra ihop med det andra "gråa".

På garderobsdörren hänger en liten låda i trä som innehåller
nödvändigheter när man bor på landet, exvis en ficklampa.
Vi hade goda vänner här på middag igår. Min vän G har samma förkärlek för ljus och hjärtan som jag och av henne fick jag det här fina doftljuset som också står i hallen.

3 kommentarer:

  1. Att pynta lite hemma gör att man mår gott i själen.

    SvaraRadera
  2. Hej! tittar in o önskar dig en fin vecka! fotot som skymtade, skulle jag gärna velat sett i närbild ;) såg så himla fint ut ;) kramiz Jessica

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att få se kronan på plats, ha det gott, kramen

    SvaraRadera

tack för din kommentar, hälsar Ulla