måndag 20 december 2010

Granen står så....

..silverfärgad och grann i stugan!

Nu är granen klädd, min fina silvergran som jag köpte förra året. Bara med vita och silverkulor och några få röda saker, inget mer. Alla som hörde talas om min silvergran tyckte jag var lite tokig - inte kan man ha en konstgjord gran i silver, en gran ska ju vara grön! - tills de fick se den. Då sa de

-Oj, så fin den är.

Så man ska inte ha så många förutfattade meningar;-)

Och framförallt, var och en måste få skapa sin egen julstämning, precis som de själva önskar.

2 kommentarer:

  1. Jag tycker fortfarande att det är finast med en riktig gran :) Men silvergranen är fin den också!

    SvaraRadera
  2. ja, den är lite speciell. Och visst är vanliga granar vackra.

    SvaraRadera

tack för din kommentar, hälsar Ulla