söndag 19 december 2010

Kärlek och julhälsningar...

nu hänger det en mistel i vårt kök, puss på dig:-).



I hallen hänger detta röda keramikhjärta, som jag hoppas kunna fylla med julkort från släkt och vänner. Jag tycker både om att skicka och att få riktiga handskrivna julkort.

Det är trevligt med julkort via e-post också, men ger inte alls samma känsla. Att klicka på en sändlista kräver inte så mycket av varken eftertanke eller energi. Men att sätta sig ner och skriva ett personligt julkort tar lite tid, och blir därför extra uppskattat av mig!

1 kommentar:

  1. Hej Ulla!

    Tack för din fina kommentar på min blogg! Det var rejält otäckt m älgen. Vilken fin mistel du har, min ser inte mycket ut för världen om man jämför :)) Håller med dig om julkorten, handskrivet är trevligast!

    Den finaste av jular önskar jag dig!
    Kram Jenny

    SvaraRadera

tack för din kommentar, hälsar Ulla