onsdag 15 december 2010

Mössa - wannabe

i november skrev jag om en underbar mössa som jag hittat i en tidning och som finns på NK för 700 kr. Jag mejlade faktiskt till dem och frågade om jag kunde få köpa en på "distans". Efter att blivit rundskickad till flera avdelningar fick jag till sist svaret: -nej, vi sysslar inte med att skicka varor till folk" (även om de betalar för sig). Punkt.

Det finns inte så många NK i min hemby så jag la ner projektet. Den mössan förblir en önskedröm, såvida ingen köpt den till mig i julklapp förstås...

Idag hittade jag en "wannabe"-mössa. En mörkt chokladbrun. Inte päls i tofsen och betydligt billigare, men lite samma "stuk", så den finns nu i min ägo. Vad tycks? Rätt fin tycker jag, om jag får säga det själv. Och det får jag ju, eftersom det är min blogg:-)

2 kommentarer:

  1. tack Maria! Egentligen är jag ingen "huvudbonads-människa" men jag börjar gilla det mer och mer;-)

    SvaraRadera

tack för din kommentar, hälsar Ulla