måndag 27 december 2010

Mellandagsrea

here we come:-). Egentligen hatar jag att trängas med människor, känner mig instängd och obekväm och stressad. Men idag ska jag ta det sååå lugnt och inte alls bry mig om det är köer eller om det är en massa folk överallt. Tror jag:-)

För jag har kollat in i garderoben och konstaterat att jag inte har något att sätta på mig, julmaten har lagt på ett par kilo till min vanliga kropp och det känns bara bläää. Dessutom är det mesta i min garderob brunt, svart, vitt eller grått och jag längtar efter färg. Jag behöver färg. Så nu trotsar jag min trängselfobi och beger mig till readjungeln en stund. Phuuuu!

2 kommentarer:

  1. Hej Ulla!

    Lite shopping verkar vara precis vad du behöver nu! Hoppas du hittar mycket fint! Och att du kommer ihåg att du är vacker som du är, med eller utan extrakilon. Det är säkert bara du som ser dem! (om de nu finns alls) Ha en bra dag!

    Kram Jenny

    SvaraRadera

tack för din kommentar, hälsar Ulla