måndag 3 januari 2011

Nu har jag lagt ett bud

på ett par skidskor (pjäxor) på Tradera. Vet inte om det är rätt modell, men det är tre hål fram och det tror jag att det ska vara. Fick ju höra att mina skidor var hopplöst omoderna när jag kollade i en butik.

Dessutom är de två nummer för stora:-). Men skidskor modell "antiken" verkar vara en riktig bristvara - även på nätet - och om jag ska kunna prova mina skidor medan snön är kvar så måste jag chansa lite. Tredubbla raggsockar ska väl lösa det problemet, jag ska inte träna för Vasaloppet så det borde funka. Det gäller att se möjligheter inte problem, eller hur;-)

Auktionen går ut imorgon, då ger det sig om jag har högsta budet. Om jag har det så måste jag klura ut hur man betalar. Är helt novis när det gäller Tradera, men såg at man kunde använda något som heter Pay Pal konto för att kunna betala tryggt, så det har jag öppnat. Däremot har jag ännu inte klurat ut hur det funkar, men det får ge sig om jag vinner budgivningen. Som sagt - det gäller att tänka positivt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för din kommentar, hälsar Ulla